مجوز ماینینگ در تهران

راهنمای کامل دریافت مجوز ماینینگ در تهران

دریافت مجوز ماینینگ در تهران یکی از مجوزهای پر طرفداری است که پس از انتشار دستورالعمل استخراج رمز ارز در ایران در آبان سال 98 توسط وزارت صمت، با استقبال فعالان کسب و کارهای دیجیتالی و درآمدزایی اینترنتی قرار گرفت.

شرایط و الزامات دریافت مجوز ماینینگ از طریق این گزارش هلدینگ ملاصدرا در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. تا تابستان 1400 شمسی، بیش از 2500 مجوز تاسیس مرکز استخراج رمز ایران در ایران صادر شده که بیش از 40 مرکز ماینینگ، پروانه بهره برداری دریافت کرده اند. ایران سهمی 4.6 درصدی در استخراج بیت کوین در سال 2021 میلادی داشت.

اگر شما مخاطب گرامی، درباره خرید و فروش بیت کوین و استخراج رمز ارز و دریافت پروانه تاسیس و بهره برداری ، تجربه ای دارید یا با پرسش هایی روبرو شده اید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

فرق دریافت مجوز ماینینگ در تهران و شهرستان ها

فرق دریافت مجوز ماینینگ در تهران و شهرستان ها به کیفیت رمز ارز استخراج شده یا معافیت های مالیاتی یا بخشودگی هایی که دولت در قانون مالیات برای صاحبان کسب و کار در نظر گرفته شده، ارتباطی ندارد. دریافت مجوز ماینینگ در تهران شما را از الزامات زیست محیطی و قانونی برای استخراج رمز ارز به نسبت دریافت این مجوز در سایر استان های کشور، معاف نخواهد کرد.

همه بحث های حقوقی و الزامات قانونی که برای دریافت مجوز ماینینگ در نقاط مختلف کشور وجود دارد، در پایتخت ایران نیز جاری و ساری است و تفاوت اندک در ادامه این گفتار هلدینگ ملاصدرا ارائه شده است که توجه شما را به ادامه بحث جلب می کنیم.

همه الزامات حقوقی و قانونی برای دریافت مجوز ماینینگ در تهران طبق دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای فعالیت استخراج رمز در ارز ایران که آبان ماه سال 1398 توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد، در دستور کار است.

به منظور دریافت مجوز ماینینگ در تهران بایستی در یکی از محل های مجاز شهرک صنعتی داخل محدوده 120 کیلومتری نسبت به احداث واحد صنعتی با مشخصاتی که در جواز تاسیس اعلام شده است، اقدام کنید. مسئول صدور مجوز ماینینگ در تهران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است.

وزارت صنعت ،معدن و تجارت ایران طبق دستورالعمل شماره 5007 مورخ 22 آبان ماه سال 1398 ، دستورالعمل صدور مجوز ماینینگ در تهران و سایر استان ها را با مسئولیت معاونت طرح و برنامه و امور صنایع وزارت صمت منتشر کرد. کلیه علاقمندان به دریافت مجوز ماینینگ بایستی نکات حقوقی و الزامات قانونی اعلامی در این دستورالعمل را رعایت کنند. هلدینگ ملاصدرا با تجربه موفق اخذ مجوز ماینینگ در تهران برای فعالان کسب و کار، آمادگی دارد تا پس از دریافت مدارک لازم از متقاضیان، پیگیری امور حقوقی منتهی به اخذ مجوز ماینینگ را انجام دهد.

پروانه بهره برداری هم برای اشخاص حقیقی صادر می شود هم اشخاص حقوقی. متقاضی بایستی شناسه کسب و کار فعال داشته و تعهدات لازم را بدهد. با این حال، اگر متقاضی دریافت مجوز ماینینگ در تهران هستید باید بدانید که حق استفاده از رمز ارز استخراج شده در مبادلات داخل کشور را نداشته و مشمول حمایت نظام بانکی و دولت جمهوری اسلامی نخواهد بود.

فرق جواز تاسیس با پروانه بهره برداری چیست؟

یکی از سوالات متداول عزیزانی که به دنبال دریافت مجوز ماینینگ در تهران هستند، مربوط است به فرق جواز تاسیس با پروانه بهره برداری. جواز تاسیس در واقع مجوزی است که بر اساس درخواست شما و تکمیل پرسشنامه ها و تایید وزارت صمت صادر می شود و مبین این مطلب است که ظرفیت استخراج رمز ارز توسط شما چقدر خواهد بود. در واقع پیش بینی استخراج رمز ارز است.

اما پروانه بهرداری در واقع مجوز است که بر اساس دستورالعمل صادر شده و ظرفیت و فعالیت ماینینگ در مکانی مشخص را اعلام می کند. پرسشنامه ها بایستی در سایت بهین یاب وزارت صمت به نشانی behinyab.ir تکمیل شود.

مراحل صدور مجوز ماینینگ در تهران

به موارد زیر دقت کنید.

  • صدور مجوز ماینینگ در تهران به منظور ایجاد ظرفیت جدید و توسعه فعالیت در زمینه ماینینگ بوده و این مجوز به نام چند شخص حقیقی یا حقوقی یا کنسرسیوم داخلی یا خارجی صادر نمی شود و اگر چند شخص حقیقی یا حقوقی هستید، شرکتی جدید تاسیس کنید و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنید.
  • مجوز ماینینگ در تهران به مدت 6 ماه صادر شده و با ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی طرح و تایید سازمان وزارت صمت برای یک دوره قابل تمدید خواهد بود.
  • اگر متقاضی دریافت مجوز ماینینگ هستید باید بدانید که محل استقرار واحد استخراج کننده رمز ارز مشمول ضوابط استقرار واحدهای صنعتی بوده و فقط می توانید در شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب و و ویژه اقتصادی و نیروگاه ها، مشغول به فعالیت شوید نه در خانه و اداره و محل زندگی یا مغازه خود در یکی از مناطق 22 گانه تهران.
  • نصب ماینینگ و استفادهدر نقاط مسکونی مناطق 22 گانه شهرداری تهران ممنوع است.
  • دریافت مجوز ماینینگ در تهران شامل محدودیت محدوده 120 کیلومتری در شهر تهران نیست.
  • اگر در یک واحد تولیدی فعال صنعتی یا معدنی در تهران مشغول به فعالیت هستید، امکان دریافت مجوز را ندارید.
  • اگر متقاضی دریافت صدور مجوز ماینینگ هستید و جمع توان برق مصرفی تجهیزات استخراج رمز شما کم تر از دویست و پنجاه کیلو وات (ولت-آمپر) است ممنوع می باشد.
  • اگر متقاضی دریافت مجوز ماینینگ در تهران هستید بدانید که تامین آب و برق و گاز و اینترنت و تلفن محل فعالیت به عهده شما است و وزارت ارتباطات و وزارت نیرو، مسئولیتی ندارند.
  • صدور مجوز ماینینگ در تهران منوط به فراهم کردن امکانات طرح مثل تامین برق و ساختمان و تجهیزات است.
  • اگر محل استیجاری دارید، صدور جواز تاسیس با حداقل اجاره 12 ماهه امکان پذیر خواهد بود. قرارداد اجاره بایستی در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده باشد.
  • اگر خواهان استفاده از شبکه سراسری برق در زمان صدور پروانه بهره برداری هستید بایستی استعلام لازم از طریق سامانه از وزارت نیرو انجام شود.
  • هر مجوز ماینینگ در تهران دارای شناسه کسب و کار، شماره صدور پروانه، تعداد کارکنان در زمان بهره برداری کامل، ارزش تخمینی دستگاه های داخلی و خارجی (به ریال و یورو) و توان برق و آب مصرفی مورد نیاز است.
  • متقاضی بایستی به سایت بهین یاب رفته و گزینه صدور جواز تاسیس رمز را انتخاب کند. کد و رمز عبور برای ورود به سیستم الزامی است. مثل موقعی که شما قصد ورود به سامانه مالیاتی برای پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و مالیات حقوق و دستمزد پرسنل دارید.

کلیات هزینه های صدور مجوز ماینینگ در تهران

  • هزینه صدور جواز تاسیس به میزان نیم در هزار سرمایه ثبات طرح که در جواز تاسیس درج شده است خواهد بود.
  • هزینه صدور مجوز ماینینگ در تهران حداکثر معادل یک میلیون ریال به علاوه یک صد هزار ریال بابت حق تمبر است. این هزینه ها با تورم سالانه کشور احتمالا دستخوش تغییر شود که اطلاعات جدید بایستی از وزارت صمت استعلام شود.
  • هزینه صدور پروانه بهره برداری 50 هزار ریال و یک صد هزار ریال بابت حق تمبر است.
  • توجه داشته باشید که هزینه هر دور تمدید جواز تاسیس و پروانه بهره برداری ، 10 هزار ریال و پنجاه هزار ریال بابت حق تمبر باید پرداخت شود.

مخاطب گرامی

هلدینگ ملاصدرا در زمینه مشاوره به منظور دریافت مجوز ماینینگ و اخذ استاندارد جایگاه عرضه حامل های انرژی در کشور، دریافت کد مالیاتی، ثبت برند، ثبت هر نوع شرکت و تعاونی در سراسر کشور فعالیت دارد و برای انجام و پیگیری مسائل اداری مربوط به این موضوعات، می توانید از خدمات کارشناسان مجرب ما با پرونده های موفق در سال های اخیر، بهره مند شوید که مشاوره و اخذ مجوز کار ایمن و اخذ رتبه پیمانکاری و اخذ پروانه کسب بازاریابی شبکه ای نیز از جمله این موارد است.

هلدینگ ملاصدرا آمادگی دارد تا مراحل اخذ هر گونه گواهینامه های مالیاتی و فنی و استاندارد حوزه های صنعت و خدمات و دریافت کد رهگیری و پیگیری های مالیاتی را در اسرع وقت برای فعالان حقیقی و حقوقی اقتصاد ایران عصر 1400 انجام داده و با برون سپاری این خدمات، از پیچ و خم های اداری از طریق مشاوران مجرب، عبور کنید.

لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه های ایمنی و مهندسی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع همکاران و فعالان کسب و کار و گروه های تلگرامی رمز ارز و استخراج ، برسانید. هلدینگ ملاصدرا را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button