اخذ اقامت اروپا تضمینی

اخذ اقامت تضمینی اروپا

نکات مهم برای اخذ اقامت تضمینی اروپا

اقامت تضمینی اروپا از روش های مختلفی برای هموطنان امکان پذیر است. اقامت تضمینی اروپا صرفا نیازمند به سرمایه هنگفت و مدرک تحصیلی عالی از بهترین دانشگاه های ایران و جهان نیست. اقامت تضمینی اروپا حتما نیاز به سرمایه گذاری کلان در یکی از کشورهای قاره سبز ندارد. اقامت تضمینی اروپا نیازمند مهارت خیلی خاصی در یکی از علوم و فنون رایج امروز جهان نیست. اقامت تضمینی اروپا نیازمند به دانش و اطلاعات قوی از قوانین و مقررات و شرایط اقدام متقاضیان برای دریافت اقامت تضمینی اروپا در کشور مقصد است.

راحت ترین کشور اروپا برای اقامت  تضمینی اروپا کدام است؟ آیا اقامت تضمینی اروپا با 50 هزار دلار  امکان پذیر است؟ آیا اقامت تضمینی اروپا با تحصیل مجانی در کشورهای اسکاندیناوی شدنی است؟ آیا  اقامت تضمینی اروپا با خرید ملک امکان پذیر است؟ بهترین و سریع ترین راه اقامت تضمینی اروپا پس از کرونا کدام است؟ آیا برای اقامت تضمینی اروپا نیاز به آیلتس 7 یا تافل 90 است؟ اقامت تضمینی اروپا با ازدواج صوری امکان پذیر است یا پناهندگی؟

در این گفتار هلدینگ ملاصدرا، تلاش شده درباره مسائل مربوط به اقامت تضمینی اروپا از سال 2022 میلادی به بعد که شاهد فروکش کردن اپیدمی کرونا هستیم، مطالب به روز  رسانی شده در اختیار مخاطبان گرامی قرار بگیرد. اگر شنگن اولی هستید یا سابقه دریافت اقامت اروپا یا ویزای شنگن داشتید ،نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

اقامت تضمینی اروپا با پناهندگی!

متقاضیان اخذ اقامت تضمینی اروپا با روش پناهندگی اجتماعی یا سیاسی باید مطلع باشند که با توجه به مشکلات اقتصادی و سیاسی قاره سبز پس از تهاجم روسیه به اوکراین و فروکش کردن کرونا که چند سالی این قاره را تحت تاثیر مسائل اقتصادی قرار داد، اخذ اقامت تضمینی اروپا از طریق پناهندگی بسیار سخت شده است.

با توجه به این که ده ها هزار هموطن در سه دهه اخیر توانستند اقامت تضمینی سوئد و آلمان و فرانسه را بدست آورند، استفاده از تجارب این عزیزان برای دریافت  اقامت تضمینی از طریق روش های پناهندگی، می تواند کارساز باشد. اما توجه داشته باشید که ورود به اروپا به منظور تسلیم کیس پناهندگی، هیچ تضمینی به قبولی کیس و اعطای اقامت دائم و گذرنامه اروپایی و شهروندی قاره سبز نیست.

لذا اگر قصد دریافت اقامت اروپا از طریق پناهندگی را از سال 2022 میلادی به بعد دارید، حتما به سایت اداره مهاجرت کشور مقصد مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به شرایط و شیوه تسلیم درخواست پناهندگی و حمایت از آوارگان را مطالعه کنید. سپس برنامه سفر را آماده کرده و با توجه به نرخ صعودی قیمت ارز در ایران 1400 شمسی، از اقدامات احساسی و عجولانه و مبتنی بر اطلاعات جسته و گریخته اثبات نشده و راستی آزمایی نشده کانال ها و گروه های  تلگرامی و اینستاگرامی پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که پناهندگی، می تواند هم آسان ترین و هم سخت ترین و دردناک ترین شیوه  اخذ اقامت اروپا باشد. با  این حال، کسب اطلاعات در این حوزه از مراجع رسمی کشور مقصد را در نظر داشته باشید. هلدینگ ملاصدرا برای اخذ اقامت تضمینی اروپا از طریق پناهندگی، سرویسی به متقاضیان عزیز ارائه نمی کند و مراقب سودجویان و کلاهبرداران نیز باشید.

ارزان ترین روش اخذ اقامت تضمینی اروپا

یکی از متداول ترین پرسش هایی که در طول هفته از کارشناسان و مشاوران ما درباره اخذ اقامت تضمینی اروپا توسط خوانندگان و مخاطبان گرامی سوال می شود، مربوط به ارزان ترین روش اخذ اقامت تضمینی اروپا است. توجه داشته باشید که هیچ راه ارزانی برای دریافت اقامت تضمینی اروپا وجود ندارد. هر فردی با توجه به شرایط و امکانات خود، روشی برای مهاجرت به ده ها کشور اروپایی مد نظر قرار می دهد که شاید برای دیگران، این روش، گران باشد و برای عده ای هم ارزان.

لذا قطعیتی در گرانی یا ارزانی روش های مهاجرت به اروپا به منظور اخذ اقامت وجود ندارد. یکی از کم هزینه ترین و آسان ترین و البته تخصصی ترین روش های مهاجرت به اروپا، دریافت پیشنهاد کار (JOB OFFER) و اخذ ویزای کار (WORK PERMIT VISA) است.

اگر به دنبال آسان ترین و کم هزینه ترین و سریع ترین راه برای دریافت ویزای شنگن و ویزای اروپا و اقامت اروپا و اخذ شهروندی و گذرنامه اروپایی هستید، سعی کنید مهارت های خود را افزایش داده و موقعیت های شغلی کشورهای مختلف اروپا را بررسی کنید و برای شغل مورد نظر اپلای کنید.

در کشورهایی چون اتریش، آلمان، فرانسه، کشورهای اسکاندیناوی مثل سوئد و نروژ و دانمارک، با توجه به نیاز گسترده به منابع انسانی متخصص و ماهر در رشته های فنی و مهندسی و پزشکی و پیراپزشکی، شاهد موج فزاینده مهاجرت متخصص از ایران و سایر نقاط جهان به این مقصدهای مهاجر پذیر اروپا هستیم.

اگر متقاضی دریافت اقامت تضمینی اروپا از سال 2022 میلادی به بعد هستید، حتما به زبان کشور مقصد، مسلط شوید که هم راحت تر بتوانید کار مناسب رزومه خود پیدا کنید هم جا افتادن شما در این کشور، سریع تر و آسان تر باشد. گاهی با 9 تا 12 ماه وقت گذاشتن برای مسلط شدن به زبان کشور مقصد، شما را 10 سال در مسیر زندگی و کارآفرینی، متحول خواهد کرد.

پس اگر قصد دریافت اقامت تضمینی اروپا از روش پیشنهاد شغلی دارید، چند کار را در نظر داشته باشید:

  • سطح دانش زبان خود را به منظور کار و زندگی در کشور مقصد، در کشور خود ارتقا دهید تا بتوانید از پس مصاحبه شغلی (JOB INTERVIEW) توسط استخدام کننده (RECRUTER) برآمده و نظر وی را برای جذب خود، جلب کنید.
  • فرصت های شغلی متنوع در کشور مقصد را از سایت های کاریابی معروف جهان مثل Indeed پیدا کنید.
  • برای اطلاع از فرصت های شغلی و ارتباط با کارمندان شرکت های مختلف جهان در قاره اروپا حتما در Linkedin حضور داشته باشید که بزرگ ترین شبکه اجتماعی متخصصان و کاریابی محسوب می شود.
  • شرایط اخذ ویزای کارگران ماهر (SKILLED WORKERS) و مدارک لازم برای اپلای ویزای شغلی کشورهای اروپایی را از طریق سایت سفارت آن ها در تهران استعلام کنید.
  • شرایط و مدارک مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اروپایی را از سایت ادارات مهاجرت یا وزارت خارجه کشور مقصد استعلام کنید.
  • توجه داشته باشید که اشتغال در کشورهای ثروتمند اروپایی که اقتصاد قوی دارند مثل اتریش و آلمان و فرانسه و انگلیس و نروژ، به نوعی ارزان ترین روش مهاجرت به قاره سبز بوده زیرا به سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارد. در بیشتر کشورهای اروپایی شما بایستی ابتدا یک پیشنهاد کار از کارفرمای ثبت شده و قانونی دریافت کرده تا بتوانید روادید به منظور سفر را دریافت کنید. اما کشور هایی مانند آلمان و اتریش به شما ویزای جستجوی کار می دهند که بتوانید به آن کشوها سفر نموده و در جستجوی کار باشید. در این زمینه مشاوارن ما آماده ارائه اطلاعات لازم به کارجویان بین المللی محترم هستند.
  • بلو کارت اتریش یکی از روش های مهاجرت شغلی به اتریش و اخذ اقامت تضمینی اروپا از طریق اتریش است. برای اطلاع از این روش و مشاوره لازم با کارشناسان ما از طریق فرم ارتباط با ما تماس بگیرید.

 

 

(تصویر سایت اداره مهاجرت اتریش و جزییاتی درباره اخذ بلو کارت به منظور مهاجرت به اتریش و اخد اقامت اتریش)

اقامت کانادا و اقامت استرالیا و اقامت نیوزلند از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی برای کارگران ماهر در رشته های مختلف از سال 2022 میلادی نیز وجود دارد که برای اطلاعات تکمیلی بایستی صرفا به سایت رسمی اداره مهاجرت این 3 کشور محبوب مهاجر پذیر ایرانیان در قاره اقیانوسیه و آمریکای شمالی مراجعه کنید.

آیا اقامت تضمینی اروپا با تمکن مالی امکان پذیر است؟

اقامت تضمینی اروپا با تمکن مالی ، راحت ترین و سریع ترین شیوه برای دریافت اقامت تضمینی اروپا و مهاجرت به قاره سبز و اخذ گذرنامه اروپایی است که سفر بدون اخذ ویزا در مبدا به مقصد ایالات متحده را برای شما فراهم می کند.

اقامت تضمینی اروپا با تمکن مالی برای هر کشور، شرایط خاص خود را دارد. مثلا اقامت تضمینی اروپا از طریق سرمایه گذاری در پرتغال یا فرانسه یا آلمان یا سوئیس، با اسپانیا و ایتالیا متفاوت است. بعضی از روش های اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، به شما این امکان را می دهد  که صرفا با ارائه مدارک متقن مربوط به نشان دادن حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت ویزای مهاجرتی کشور مقصد، ویزا شده و به کشور مقصد سفر کنید و نسبت به طی کردن فرآیند اقامت اقدام کنید. مثلا اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی یکی از این روش ها است که با کم تر از 100 هزار یورو امکان پذیر است.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری با اخذ اقامت تضمینی اروپا از طریق تمکن مالی (خود حمایتی یا سلف فاند) متفاوت است. در بعضی از کشورهای اروپایی مثل سوئد، خرید خانه یا زمین به منظور اخذ اقامت دائم و گذرنامه، امکان پذیر نیست و صرفا امکان رفت و آمد آسان شما را به این کشور فراهم می کند. اما ثبت شرکت و راه انداختن کسب و کاری قانونی و پر سود و با پرداخت سقف مالیاتی مشخص، می تواند راهکاری برای سرمایه گذاری در سوئد و اخذ اقامت این کشور باشد.

آیا امکان اخذ اقامت تضمینی سوئد پس از تحصیل وجود دارد؟

اخذ اقامت تضمینی سوئد پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتر یا پسا دکترا، امکان پذیر است. اما مشروط به استخدام شدن شما توسط یک شرکت یا بنگاه کسب و کار ثبت شده در سوئد بر اساس شرایط قانون کار این کشور بوده و شما بایستی مالیات ماهانه پرداخت کنید. حداقل 2 سال پرداخت مالیات قانونی به منظور اخذ اقامت سوئد نیاز است. پس از آن می توان برای دریافت اقامت سوئد اقدام کرد.

 

 

برای اطلاع از فرصت های پناهندگی، انواع روش های مهاجرت و اخذ اقامت و ویزای سوئد از سال 2022 میلادی به سایت اداره مهاجرت چند زبانه سوئد به نام میگراشون ورکت (MIGGRATIONSVERKET) مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. حجم بالای ریجکتی ویزای ایرانیان از سال 2022 میلادی از سوئد نشان می دهد که سخت گیری برای اعطای ویزا به ایرانیان افزایش یافته و بایستی با مدارک قوی اقدام کنید.

تحصیل در دانشگاه های سوئد از سال 2012 میلادی به زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رایگان نیست اما به زبان سوئدی رایگان است.

آیا امکان اخذ اقامت تضمینی نروژ پس از تحصیل وجود دارد؟

اکنون تنها کشور اروپایی که تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های آن برای ایرانیان رایگان است، نروژ است. شما می توانید با آیلتس 6.5 از 9 یا تافل 90 از 120 با داشتن مدرک کارشناسی یا ارشد، برای  مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور اپلای کرده و تحصیل رایگان را تجربه کنید. اما هیچ تضمینی مبنی بر اخذ اقامت تضمینی نروژ پس از فراغت از تحصیل وجود ندارد  و شما برای تمدید ویزا و اخذ اقامت دائم، بایستی مالیات داده و کار قانونی انجام دهید.

اقامت تضمینی نروژ پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتر یا پسا دکترا، امکان پذیر است. اما مشروط به استخدام شدن شما توسط یک شرکت یا بنگاه کسب و کار ثبت شده در نروژ بر اساس شرایط قانون کار این کشور بوده و شما بایستی مالیات ماهانه پرداخت کنید. حداقل 2 سال پرداخت مالیات قانونی به منظور اخذ اقامت نروژ نیاز است. پس از آن می توان برای دریافت اقامت این کشور پادشاهی نفت خیز شمال اروپا اقدام کرد.

برای دریافت اقامت تضمینی اروپا، اقامت دانمارک آسان تر است یا فنلاند؟

توجه داشته باشید که هم فنلاند و هم دانمارک، از کشورهای مهاجرپذیر و پناهنده پذیر اسکاندیناوی هستند و زبان رسمی متفاوتی دارند. اما خوب شمار زیادی از مردم به ویژه قشر تحصیل کرده، آشنا به زبان انگلیسی هستند.

 

(تصویر سایت اداره مهاجرت فنلاند برای اطلاع از فرصت های مهاجرت و پناهندگی و ویزا و اقامت فنلاند)

اما اگر قصد مهاجرت و اقامت تضمینی فنلاند یا دانمارک دارید، مراجعه به سایت اینترنتی رسمی اداره مهاجرت فنلاند (FINNISH IMMIGARTION SERVICE)  و سایت اداره مهاجرت دانماک (DANNISH IMMIGRATION SERVICE) را برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم پس از کرونا 2022 توصیه می کنیم. هیچ کدام برتری خاصی بر دیگری ندارد و به شرایط و علایق و آرمان های شما بستگی دارد.

اگر قصد اخذ اقامت تضمینی اروپا از طریق فنلاند و دانمارک دارید با مشاوران ما از طریق بخش ارتباط با ما تماس بگیرید.

 

 

 

(تصویر ایندکس سایت اداره مهاجرت دانمارک که شرایط و قوانین و شیوه اپلای درخواست مهاجرت و ویزا این کشور را معرفی کرده است)

مخاطب گرامی

اطلاعاتی که در این گفتار ارائه شد، کلیات روش های موجود برای دریافت اقامت تضمینی اروپا را در اختیار شما قرار دارد و لینک هایی برای کسب اطلاعات تکمیلی نیز معرفی گردید. اگر برای دریافت ویزا یا مهاجرت به اروپا و اقامت تضمینی اروپا به صورت ازدواج و سرمایه گذاری و تمکن مالی و پیشنهاد کاری، نیازمند اطلاعات تکمیلی هستید، پرسش های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان رسانده و در گروه های تلگرامی و واتساپی خانوادگی نیز به اطلاع علاقمندان به مهاجرت و دریافت گذرنامه اروپایی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button