ثبت شرکت آنلاین

ثبت شرکت اینترنتی

ثبت شرکت انلاین ، بعد از ورود به سایت سامانه ثبت شرکت آنلاین قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت مراجعه کنید. فرمی پیش روی شما ظاهر می‌شود که باید مرحله‌ به ‌مرحله آن را تکمیل کنید.

اطلاعات متقاضی

مشخصات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی می باشد که در ثبت شرکت آنلاین این فرمها باید نوشته شود. اولین کاری که باید انجام شود این است که تعداد اعضای شرکت و سهامداران آن با توجه به نوع وظایف مشخص شود.تکمیل فرم نام و نوع شخص حقوقی ، اطلاعات دیگری است که باید در اطلاعات متقاضی وارد شود. بعد از انتخاب اسم شرکت اطلاعات دیگری که باید داده شود مربوط به موضوع فعالیت شرکت است.

اطلاعات شرکت یا مؤسسه

در مرحله‌ی بعدی مشخصات شرکت را باید اضافه کرد. کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک ، نشانی تارنما باید وارد شود. نشانی مرکز اصلی باید تایپ شود تا مرسولات پستی را بتوان به آن آدرس ارسال نمود.

موارد الزامی برای ثبت شرکت آنلاین

مخاطبینی که ثبت شرکت آنلاین ها و موسسات غیر بازرگانی باید سریعا بعد از ثبت درخواست خود در سیستم اداره ثبت شرکت ها و گرفتن کد پیگیری ، برای فرستادن اصل مدارک و سند های مورد نیاز به مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر بازرگانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل وقوع اقامتگاه قانونی فرد حقوقی مورد نیاز اقدام کنند .یک نمونه از رسید پذیرش را برای گرفتن اطلاعیه ثبتی نزد خود نگه دارند و بعد از فرستادن مدارک توسط پست، شماره بارکد پستی، تاریخ تحویل مدارک به پست و مدل مدرک چاپی خود را در سیستم وارد نمایند.

 

 

مدارک متقاضی

در این صفحه با توجه به نوع شرکت مدارکی را که متقاضی باید ارائه کند که به صورت خودکار نشان داده می شود. در سمت راست فرم گزینه ای به نام «تایید مدارک مورد نیاز» وجود دارد که باید تیک زده شود.درواقع با زدن این تیک متقاضی تایید می نماید که مدارک مورد نیاز را مطالعه نموده ونسبت به تهیه و ارائه آنها اقدام می نماید. پس از آن کلیدی به نام پذیرش وجود دارد که با زدن آن تقاضای تاسیس ثبت نهایی شده و ارسال می گردد.

روزنامه ثبت شرکت

در این قسمت اطلاعات سال مالی شرکت وارد می شود. «روز شروع سال مالی» و «ماه شروع سال مالی» در این قسمت وارد می شود.

همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ثبت شرکت آنلاین با انتخاب از فهرست «روزنامه شرکت» مشخص می شود. پس از آن کلید «افزودن به لیست روزنامه های شرکت» را کلیک می کنیم. موارد تعیین شده در قسمت پایین فرم نشان داده شود. برای حذف یک ردیف بر روی ضربدر  کلیک می کنیم. درانتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم. در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد. این موضوع سبب آن نمی شود که شما نتوانید اطلاعات خود را تصحیح نمایید.

اساسنامه شرکت

در این قسمت از سایت ثبت شرکت آنلاین ،متن اساسنامه شرکت یا موسسه را وارد می کنید. شما می توانید اطلاعات را تایپ نموده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده کنید. برای این کار کلید «دریافت متن اساسنامه» را کلیک می نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی  به صفحه بعد می رویم. در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد. این موضوع سبب آن نمی شود که شما نتوانید اطلاعات خود را تصحیح نمایید.

متن شرکتنامه

متن اساسنامه شرکت یا موسسه وارد می شود. شما می توانید اطلاعات را تایپ نموده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده نمایید. برای این کار کلید «دریافت متن اساسنامه» را کلیک می نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی  به صفحه بعد می رویم. در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد. این موضوع سبب آن نمی شود که شما نتوانید اطلاعات خود را تصحیح نمایید.

ثبت شرکتها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button